Moda#Boje

Pozdrav svima,danas cemo pisati o bojama koje su to vama,meni omiljene boje kako one zapravo uticu na nas zivot nase svakodnevno raspolozenje i uopste na nas svakodnevni zivot:🌸🌸🌸👗👜👠👠👙💄👡👡Svako od nas ima svoju omiljenu boju neki i vise njih,dok neke boje kad je u pitanju nase svakodnevno oblacenje bas i nevolimo,ja cu poceti od sebe ,ja sam veoma hiper aktivna osoba i volim vedre i vesele boje licno smatram da svetle boje doprinose mom lepom raspolozenju,bude u meni energiju i motivaciju to su plava,bela roza zelena tu su i neke leprsave haljune svetlijih boja licno nevolim tamne stvari matram ih depresivnim,tako da ako zelite biti veseli i srecni birajte svetlije boje,svaka od nas ima koju crnu haljinu za vece i posebne prilike ali za dan uvek birajte neku vedriju kombinaciju,ma koliko godina da imate osecacete se bolje,mozete birati oker belu nezne nijanse,kad bih ja licno birala majicu dali kupim crnu ili recimo zutu ja bih odabrala zutu,zato sto me zuta poceca na sunce i zivot a crna na mrak ja vise volim sunce,naravno to je moje skromno misljenje a vi probajte bar par dana da nosite neke svetlije boje mozda se i vi sami budete oseci bolje lepse…..

Оставите одговор

