Muzej📹📷🎥🎬❤❤❤

  1. Castel Santailija muzej 👸🌍🌸🌸📹📷🎥🎬❤❤❤ već sam vam pisala o ovom istoimenom mjestu koje se nalazi na nekih 80km od glavnog grada Italije a povod za ovu moju sadašnju priču je taj što su nas domaćini iz kastel Santailije pozvali na jednu feštu,svi već dobro znaju da je Italija zemlja u kojoj se stalno održavaju karnevali fešte,mnogobrojne modne revije i slično,na taj način ljudi se druže i bolje upoznaju svoje komšije prijateljetelje tako da postaju kao familija kažu naši domaćini,i bili su u pravu jer je na fešti došao i sam Sidako ili kako bi smo mi to rekli gradonačelnik mjesta došlo je mnogo ljudi on se družio sa svojim sugradjanima ,ono što ja nisam očekivala a to je neka srdačnost mediju svim tim ljudima tako da meni i talijanski narod veoma podsjeća na ljude s Balkana ta veselost,druželjubivost❤❤❤❤❤Ali nije to sve ono što je meni privuklo  najveću pažnju je muzej ako se meni nešto dopada a to su muzeji protkani pričom i nekog drugog vremena.Samim ulaskom u muzej koji nije baš toliko prostran ali moram priznati da me oduševio onim što sam mogla vidjeti to su nošnje iz onog vremena rimljana istog trenutka imate osjećaj da se nalazite možda u tom vremenu💂💂💂💂😘😘😘Svima nam je poznato da se u muzejima ne fotografije i ne snima ali mi smo pitali i dozvoljeno nam je da napravimo par snimaka i fotografija,na svemu tome se iskreno zahvaljujem domaćinima na svemu što su učinili za nas dok smo bili njihovi gosti.Ono što vam ja još mogu reći je da postoje toliko prelepih turističkih manjih mjesta u okolini Rima a koja su prava atrakcija i koja nude toliko toga a da turisti uopšte neznanju za njih,ja ću se potruditi da vam pokažem još mnogo takvih lepih i pre svega zanimljivih destinacija,jer koliko god bili dugo u Rimu i okolini imate osjećaj da možete još toliko toga lepog da vidite pozdrav društvo do čekam vas uskoro sa nekom drugom pričom🌍📹📷🎥😘😘😘💋💋💋💂💂💂❤🎬
Једно мишљење на „Muzej📹📷🎥🎬❤❤❤

Оставите одговор

